پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
<-- img src="https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY" alt="" onclick="window.open("https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY", "Popup","toolbar=no, location=no, statusbar=no, menubar=no, scrollbars=1, resizable=0, width=580, height=600, top=30")" style="cursor:pointer" id="hbMKTpo790ZFrqiY" -->
کاور نظم دهنده وسایل ریبوک
قیمت : 40,000  تومان
  خرید پستی

کاور نظم دهنده وسایل ریبوک

مرتب بودن و نظم داشتن وسایل ، همواره یکی از مهم ترین مسائل در زندگی روزمره و مسافرت می باشد. بنابراین برای انجام این کار به بهترین روش ، استفاده از کاور های نظم دهنده وسایل را به شما معرفی می کنم. برای تهیه نظم دهنده ، دقت داشته باشید که لازم است جایگاه های آن از اندازه مناسبی برخوردار باشند. یکی از بهترین نظم دهنده از لحاظ مقاومت و میزان فضای در دسترس ، کاور نظم دهنده ای است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

این کاور نظم دهنده دارای 7 جیب با اندازه های جداگانه می باشد که تمام وسایل شمارا در خود جا میدهد. این جیب ها دارای روکش شفاف پلاستیکی می باشند که می توانید از این طریق از محل وسایل خود با خبر شوید. ابعاد این کاور در حالت باز 34x67 سانتی متر و درحالت بسته و جمع 34x43 سانتی متر است. میتوانید انواع وسایل از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری،لباس ، شال، کتاب، شلوار و... را در این نظم دهنده با ترتیب قراردهید.پارچه به کار گرفته شده در این نظم دهنده بسیار مقاوم و با کیفیت و در شیک ترین رنگ طراحی شده اشت.

این کاور در قسمت بالایی خود دارای قلاب می باشد که به شما این امکان را می دهد تا وسایل را در درون این نظم دهنده قراردهید و در هرمحلی که بخواهید آویزان کنید. در حمام ، روی در، درون کمد، در آویزهای لباس و... قراردهید و از نظم و زیبایی ظاهری که به فضای خانه شما می دهد لدت ببرید. با کمک این نظم دهنده می توانید از شر شلوغی و بی نظمی رها شوید و فضای بیشتری را برای خود به وجود آورید. همچنین باکمک این وسیله دیگر نیاز نیست زمان های طولانی به دنبال لوازم مورد نیاز خود بگردید .

 

همچنین این محصول قابلیت تا شوندگی دارد و میتوانید درون آن وسایل خود را بچینید و سپس کاور را درون کشو یا چمدان قراردهید. در این صورت می توانید برای سفر یا اسباب کشی ، وسایل خود را با نظم و با کمترین درگیری فضا ، بچینید و نهایت لذت را ببرید. بهترین انتخاب برای استفاده حداکثری از فضا و محیط اطراف با بالاترین کیفیت.

قیمت این محصول40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
  خرید پستی